Saturday, April 01, 2006

MAVI CANTA


Elislerine uzun bir ara verdikten sonra ne yapmaliyim diye cok dusundum,sonunda Tahtakale'den aldigim rengarenk makrome iplerinden mavi olani secip bu cantayi ormeye karar verdim.
Tigla 55 zincir cekerek istedigim buyukluge ulasincaya kadar ordum. Sapini da yine tigla orerek yaptim.
Bir cogumuzun bildigi bir model,cok kolay ve kullanisli.
Suslemesi ilk bakista kurdela ile yapilmis gibi gorunse de perde ekstraforundan yaptim gulleri ve seritleri.Basta yanlislikla alip uzuldugum ekstraforu gulleri yaptiktan sonra cok begendim. Gullerin yanindan ve saplardan uzanan seritleri teyel alir gibi gelisiguzel tigla olusturdugum direklerin arasindan gecirerek yaptim.


4 comments:

Anonymous said...

Gerçekten çok hoş ve tam yazlık bir çanta olmuş. İyi günlerde kullan.
Sevgiler,

Hatice Betul said...

tesekkur ederim berrin,iyi dileklerin icin.bana tesvik oluyor bu dilekler. cunku cok dar zamanlarda vakit ayirabiliyorum hobilerime.
her zaman beklerim

NuR said...

Sevgili Hatice,
Blogun hayırlı, misafirin bol olsun, hoş geldin:))
Ziyaretin için teşekkür ederim. "Medeni insan, hobisi olandır" sözü çok hoşuma gider, ve tüm hobisi olan insanlara saygı duyarım. Dantel benim için bir yaşam biçimi, çocukluğumdan beri hayatımın içinde, dantel perdeli bir evde büyümemin etkisi var tabiiki. Bir evi yuva haline getiren bence, bizlerin ellerinden, zevklerinden geçen minik objeler. Tanıştığımıza sevindim:)))
Mavi çanta çok güzel, güller çok romantik, Tunus işine benzettim, yoksa sık iğne mi?...
Sevgiyle kal.

Anonymous said...

çok güzel güllerde ayrı bir hafa vermiş ellerinize sağlık sevgiler