Saturday, April 22, 2006

KOT CANTA

Gunlerdir siteye birsey eklemek istememe ragmen tum aksilikler el ele verip bana engel oldular. Gecen hafta calistigim takida kullandigim organze kurdela bitince ayni renk tonunu bulamadim bir turlu.Arkadasim Nigar'da bu cantayi gorunce hemen fotografini cektim,insallah bu sefer bir aksilik olmaz.


Bu cantayi Nigar kendisi calismis.Suslemesi cok hosuma gitti.Kibar ve zevkli olmus.Fotograflar iyi cikmadigi icin en begendiklerimi secmeye calistim ve Nigar'in ahsap boyama calismalarini cok bulanik olduklari icin ekleyemiyorum.Calismalarini bizlerle paylastigi icin Nigar'a tesekkur ediyorum.

8 comments:

Anonymous said...

gercekten hos bir calisma olmus.ellerine saglik arkadasinin.
zeynep

akçahan said...

Sevgili Hatice Betül, Nigar'ın çantası çok hoş olmuş. İyi günlerde kullanmak kısmet olsun. Yalnız, çiçekleri nasıl yaptığını merak ettim. Yapılışını aktarma imkanın olursa memnun olurum. Güzel günler dilerim.

life said...

Çanta çok güzel olmuş.Bende yapıyorum çantalar;)Hatta sitemde bi tanesi var, kurdela işinden.
Arkadaşınızın ellerine sağlık.O çiçekteki boncukları tek tek dizmek epey uğraştırmıştır.

Selamlar...

Serpilce said...

Arkadaşınızın ellerine sağlık.çok güzel olmuş.iyi günlerde kullansın.
Sevgiler.

Hatice Betul said...

Zeynep,Akcahan,Sehnaz ve Serpilce arkadasim adina tesekkur ederim,begendiginize sevindim. Benimde cok hosuma gitti ve resimde gorundugunden cok daha guzel.Sevgili Sehnaz hafta sonu oldugu icin arkadasimla gorusemedim ama sanirim yarin gorusup boncuklari nasil isledigini yazarim.

Hatice Betul said...

sevgili sehnaz cantanin boncuklarini sormustu,nihayet cevap yazabiliyorum.arkadasim cicek resmini kotun uzerini cizmis,birkac boncuk dizerek igneye cicegin eni dogrultusunda islemis.umarim dogru anlatabilmisimdir.

Anonymous said...

çanta çok güzel işlenmiş çok emek verilmiş ellerinize sağlık...

Binnur A. Ö. said...

acaba bu çantanın nasıl dikildiğini biliyor musunuz?