Thursday, April 13, 2006

DOSEMELIK DERIDEN CANTA


Bu cantayi yaklasik 5 yil once hazir aldigim baska bir cantanin kalibini cikararak yapmistim.Ve benim yumusak deri ile calistigim ilk cantam.
Kullandigim deri dekorasyonda kullanilan dosemelik deri.Deri artiklari satan yerlerde taki yapiminda da kullanabileceginiz cok farkli renk ve dokuda deri bulabilirsiniz ve ucuza satin alabilirsiniz.

Uzerindeki deseni kendimce tasarlayip deriyi bu desene gore carkli zimba ile deldim.Saya ipi veya mumlu ip de denilen iple isledim.Dikkat ederseniz bu isleme tekniklerini taniyacaksiniz.Yapraklari nakista da kullanilan zincir isi,saplari ve cantanin kenar birlesimini saya dikisi veya ayakkabi dikisi de denilen teknikle yaptim.
Simdilik sadece genel bilgi verip fotografini sergilemekle yetiniyorum.Sanirim kizim buyudukce ve zamanim cogaldikca ayrintilari daha iyi anlatabilicem.Firsatini buldugum bir zamanda canta yapiminin tum islem basmaklarini fotograflayip,kullanilan arac ve gerecleri tanitip nasil temin edebileceginizi elimden geldigince sizlere aktarmaya calisicam.

8 comments:

Serpilce said...

Bloğunuz hayırlı olsun.Aramıza hoş geldiniz.Çok güzel işleriniz var.
Cantanızda güzel olmuş.ellerinize sağlık.
Bloğunuzun takipcisi olacağım.
Banada beklerim.
Sevgiler.

ev perisi;) said...

Günlüğünüz hayırlı olsun sevgili Hatice Betül!
Çanta çok hoş olmuş ellerinize sağlık...
Bize de bekleriz...

Hatice Betul said...

guzel dilekler icin tesekkurler.keske daha cok vakit bulabilsem ve daha cok seyler ekleyebilsem.firsat buldukca yeni urunler eklicem.

NAZLICA said...

Sevgili Hatice; Bloğun hayırlı olsun ve kızını güle güle büyüt. Çanta spor şık, ellerine sağlık. Ziyaretin için de çok teşekkürler. Sevgiler

saziye said...

Sevgili Hatice, bu çanta da, diğer mavi güllü çanta da çok güzeller, ellerine sağlık. Bu güzel çalışmalarının devamını dilerim.

NuR said...

Sevgili Hatice,
Çok şık ve kullanışlı bir çanta olmuş, ellerine sağlık, güle güle kullan. Kızın için hiç acele etme, tadını çıkar, okadar çabuk büyüyorlar ki...Allah iyi günlerini görmeyi nasibetsin:)))
Sevgiyle kal

sebboy said...

blogunuz hayırlı olsun .Bana da bekliyorum

akçahan said...

Blogunuz hayırlı, ziyaretçiniz bol olsun. Çantaların her ikisi de çok güzel. Sevgiler, hoşçakalın.