Monday, May 30, 2011

HADI BASLAYALIM

nihayet geldi fotolar, yine en son yukledigimin ilk gelecegini unutmusum.. ebrulu kagitla kaplanmis kutular..

sari zeminli kagida ebru calismasi
bu da tabiri caizse ebrudan aplike. Ebrulu kagit uzerine kalpli ve kelebekli kesme yapistirma..
bitirdikten sonra farkettim ki cok anlamli olmus. Mutlu bir aileyi temsil ediyor diye dusundum. Buyuk kalpler anne babayi, kucuk kalpler cocuklari, kelebekse sevgiyi temsil ediyor ..
**********************************************************************************
nasil hevesle actim blogu... sabirla fotolarin yuklenmesini bekliyorum... ne kadar zaman alacak bilmiyorum ama benim baska bir adrese gecmem sart oldu sanirim. Esimle 2006 yilinda hazirladigimiz baslik kismindaki ibrik resmi de kaybolmus... Ya sabir bu blogspot beni cok kizdiriyor ..
**************************************************************************************
Ebru calismalari sirasinda boya ayarini tutturmak icin bircok deneme ve calisma yapilir.. Bu sirada teknik olarak hatali olsa da renk uyumu ve estetik acidan guzel calismalar da cikiyor.. bunlardan hepsini degerlendirmek mumkun degil cunku sayisiz ebru yapiliyor.. Yukaridakiler degerlendirdiklerimden bazilari... Kutulardan minik olanlarin hepsi satildi Bahar Karnavalinda, kelebekli olani cerceveleyip kizimin odasina asicam, o zaman fotografini cekip koyarim buraya. Tatile girmek uzereyim ve uzun zamandir ihmal ettgim bloguma el atmayi dusunuyorum, blogu tasimak istiyorum baska bir adrese, bakalim zaman neler gosterir.. Artik firsat buldukca yeni seyler yuklemeye gayret edicem.

No comments: